۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۲۲۹۱۷
امام جمعه اردبیل:

اردبیل| اقدامات خیران زمینه را برای برطرف شدن محرومیت فراهم کرده است

اردبیل| اقدامات خیران زمینه را برای برطرف شدن محرومیت فراهم کرده است
امام جمعه اردبیل گفت: خیران همواره در دستگیری از نیازمندان در استان اقدامات موثر و مناسبی انجام داده‌اند این اقدامات زمینه‌ساز برطرف شدن محرومیت در منطقه شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه در حال احداث 45 واحدی خیران در شهرک پیله سحران اردبیل اظهار داشت: خیران همواره در دستگیری از نیازمندان در استان اقدامات موثر و مناسبی انجام داده‌اند این اقدامات زمینه‌ساز برطرف شدن هر چه بیشتر محرومیت در منطقه شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های خیرین مسکن‌ساز در راستای ساخت واحد مسکونی برای معلولان تصریح کرد: خیران مسکن‌ساز امیرالمومنین(ع) چند سال پیش 60 واحد مسکونی برای معلولان احداث کردند که شایسته قدردانی است.

امام جمعه اردبیل افزود: در حال حاضر نیز این خیران 45 واحد مسکونی در دست سخت دارند و به نحوی مناسب و مطلوب ساخته می‌شود تا در اختیار معلولان قرار بگیرد.

آیت‌الله عاملی با اشاره به ارزش هر یکی از واحدهای مسکونی بیان کرد: با وجود اینکه ارزش این واحدها 250 میلیون تومان بوده اما با 20 میلیون تومان تحویل معلولان می‌شود اما این قشر در برخی موارد به دلیل قادر نبودن به پرداخت این مبلغ از دریافت واحد صرف‌نظر می‌کنند و خیران در این زمینه می‌توانند ورود پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: مجموعه خیران مسکن‌ساز بعد از تحویل زمین از مسکن و شهرسازی تصمیم به ساخت مسکن برای معلولان کرده که این اقدام شایسته قدردانی و قابل تحسین است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات